Welkom.

30 december 2015

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om je op de hoogte te houden waar we zijn op onze reis. Reacties zijn altijd leuk, maar we verwachten echt niet dat je op iedere update reageert.

Voor de updates kan je naar het onderdeel reisverhalen en voor de  foto’s kan je hierop klikken. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van updates meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

6 Reacties

  1. Lidwine van Marrewijk:
    1 januari 2016
    Hallo Bep en Freek,
    Een hele mooie reis en nieuwe ervaring toegewenst in het 365 dagen tellede 2016!
    Ik ga jullie volgen, liefs, Lidwine x
  2. Ada Groenewgen:
    1 januari 2016
    Hallo Bep en Freek .
    Leuk jullie te volgen een hele mooie reis toegewenst.
    Je kan het jaar niet mooier starten.??
  3. Harry - Trees:
    1 januari 2016
    Fijne tijd toegewenst
  4. Cornelia:
    2 januari 2016
    Zijn jullie al onderweg en hoe lang blijven jullie onderweg?
    wat zijn de plannen?

    veel reisplezier en ik volg jullie.

    liefs
  5. Wim van Marrewijk:
    3 januari 2016
    Ga je ook bij je nicht langs
  6. Lidwine van Marrewijk:
    6 januari 2016
    En nu is het grote moment aangekomen.
    Jullie zitten nu vast in het vliegtuig en kan het grote genieten gaan gebeuren.
    Echt heel leuk voor jullie beiden.
    Veel plezier xx