Hoera Bep is 62 geworden

1 april 2016 - Pukenui, Nieuw-Zeeland

Er is er een jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat is Bep . . .

IMG_5026_Whenuakite - Bep op de hot beach

Vanaf deze plek feliciteer ik Ralf, Jolanda, Jasper, Inge, broers, zussen, andere familieleden, vrienden en bekenden die meelezen met de 62e verjaardag van Bep.

Van mij krijgt ze straks als ze wakker wordt een dikke zoen en een knuffel.

Via Whatsapp, email, SMS of deze blog kunnen jullie haar zelf feliciteren. Vindt ze leuk hoor. Ze is hartstikke stoer maar ze mist iedereen wel.

Hartelijke groetje, Freek

1. Jan:
    1 april 2016
    Van harte gefeliciteert. Jan en thea
  2. Marlene:
    1 april 2016
    Gefeliciteerd!! En maak er maar weer een mooie dag van! :-)
  3. Nollie.:
    van harte met deze mooie leeftijd
    nog en fijne dag en avond
    neem een borrel namens mij
    kus kus groetjes Fred en Nollie
  4. Nollie.:
    van harte met deze mooie leeftijd
    neem namens mij maar een lekkere borrel
    kus kus groetjes Fred en Nollie
  5. Harry - Trees:
    1 april 2016
    GEFELICITEERD !! en een fijne dag
  6. Wim Anny Steenvoort:
    1 april 2016
    Bep hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag
  7. Klarijke van Gemert:
    Gefeliciteerd met je 62e verjaardag!!!@
    Hier ben je nog niet jarig, dus moet ik eigenlijk alvast gefeliciteerd zeggen-:)
    Hele fijne dag saampies, en tot gauw!
    Xx Klarijke en Joop
  8. Joke van Velzen:
    1 april 2016
    Van harte gefeliciteerd. Neem er een lekker New zealands glaasje wijn op. Geniet ze nog even van het mooie landschap.
  9. Cornelia:
    1 april 2016
    Van harte gefeliciteerd lieve zus en een fijne verjaardag in het verre Nieuw Zeeland.
  10. Janny Bronk:
    2 april 2016
    Van harte gefeliciteerd en geniet van de dag!!!!!!!!!!
  11. Inge:
    2 april 2016
    Lieve Bep, nogmaals gefeliciteerd! Hopelijk was het een heerlijke dag! Over een week krijg je van ons ook een dikke knuffel en een dikke kus! Wij missen jullie ook hoor!
    Liefs xx Inge
  12. Lidwine van Marrewijk:
    2 april 2016
    Van Harte Gefeliciteerd met je 62e verjaardag. En dat in een land waar jullie zoveel moois mogen beleven. Veel plezier saampjes. Dikke kus en als je terug bent krijg je de dikke knuffel in het eggie.
    Liefs, Lidwine xx
  13. Wim van Marrewijk:
    3 april 2016
    Zusje van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik weet ik ben een beetje laat,maaaarrrr b l d n, vind je ook niet nogmaals van harte Wim en Petra
  14. Wel n beetje laat alsnog bedankt voor de mooie verhalen ik heb er van genoten pia:
    3 april 2016
    Beetje verlaat maar niet minder gemeend van Harte met je 62 ste verjaardag wij zaten in New Castle engeland geniet van je laatste week in Nieuw Zeeland lieve gr Dork en Pia
  15. Marion:
    Gefeliciteerd bep! Geniet nog even! Dikke kus xxxx